26.12.13

Kim Bu ''TURUNCU SAKALLI ADAM''??

     Uyandım.Doğum günümdü bugün.Sevgilim vardı nasıl olsa o kutlardı doğum günümü.Zaten ondan önce benim doğum günümü kutlayan olmamıştı desem yalan sayılmaz.Hatta daha 11.sınıftaydık,henüz sevgilim değildi,sınıf arkadaşıydık o zamanlar :) Yine doğum günümdü.Kutlayanım zaten yoktu,onu geçtim hatırlayan bile olmamıştı.Ben de bozuk moralle spor salonuna gitmiştim.Sinirli sinirli antrenman yaparken bir mesaj geldi,O'ndan geliyordu.Doğum günümü tek hatırlayan olmuştu.İlk yazımdan hatırlarsınız,ben daha birkaç ay öncesine kadar sosyal medyaya dair hiçbir şey kullanmıyordum.Yani facebooktan falan da doğum günümü göremezdi.Hatırlamıştı yani.Bugün Turuncu Sakallı Adam'ın doğum günüydü.Nasıl sevindim bilemezsiniz..İşte seneler sonra bu kez sevgilim olarak kutlayacaktı doğum günümü,biliyordum.Zaten O'ndan başkasının hatırlaması artık umurumda bile değildi.En değerli O değil mi nasıl olsa?

     Duşumu aldım,güzel güzel hazırlandım,parfümümü sıktım,son olarak aynaya baktım,tamamdı,artık gidebilirdim sevgilimin yanına.Ne hediye almıştı acaba? Hep söylerdim 'Senin olman bana büyük bir hediye zaten.Bir şey almana gerek yok.Bir 'Seni seviyorum' de,gerisi önemli değil' diye.Ama O durur mu,alacaktı hediye,biliyordum.Hem de çok zevklidir kendisi,kesin güzel bir şey alacaktı.

    Evden çıktım.Çocukluğumun geçtiği,iyi-KÖTÜ her şeyi yaşadığım,hayatı öğrendiğim,şimdi önünden geçerken dolu gözlerle bakıp iç geçirdiğim,eski ama sıcacık evimden.Şimdi ki siteler gibi değildi benim evim.Mahalle arasında,eski,üstünde kestane yaptığımız sobalı,anılarla dolu,komşuluk nedir bana öğreten,hayatımın en acı anlarını yaşadığım bir evdi o.'En büyük acını o evde yaşadıysan neden özlüyorsun?' dediğini duyar gibiyim.Bir insan annesine en son sarıldığı evi özler tabii.

    Buluşacağımız yere yakındı evimiz.Yavaş yavaş yürümeye başladım.Yaktım bir sigara ama bizim Şazi Abi'den naneli sakız ve ıslak mendil almam lazım.Ağzım ve elim sigara kokmasın sevgilimin yanında,hem de doğum günümde.

    Sevgilim ve ben çayımızı kahvemizi söyleyeceğiz,sohbet edeceğiz,O benim doğum günümü kutlayıp hediyesini verecek sonra kalkıp gideceğiz.En azından ben öyle sanıyorum.
    Zannettiğim gibi gidiyordu her şey.Bakıyorum O'nun gözlerine,tekrar tekrar hayat doluyorum,daha çok konuşasım geliyor.Geldikçe de konuşuyorum.Ayıptır söylemesi espri konusunda iyiyimdir,insanları güldürmeyi severim,insanlar da benimle sohbet etmeyi sever.Hele bu insan O olunca daha çok espri yapıyorum ki fazlasıyla gülsün.Çünkü O güldükçe benim içimdeki çocuk biraz daha büyüyor.

    İnanmayacaksınız ama benim için çok güzel bir doğum günüydü bu.Çok eğleniyordum.O yanımdaydı sonuçta.Ben böyle düşüncelere dalmışken O bir yerlere doğru el işareti yaptı.Ben ne olduğunu anlamadan garson elinde bir pastayla yanımıza doğru gelmeye başladı.Kakaolu pasta,en sevdiğim.Pastayı bıraktı doğum günümü kutladı ve gitti garson.Benim için düzenlenmiş kocaman bir partinin içindeymiş gibiyim.Heyecanlı ve sevinçli.Tam pastayı keseceğim,o da ne öyle? Üstünde şık bir yazı:TURUNCU SAKALLI ADAM

    Gözlerim dolacak,belki de bir damla akacak ama erkeklik yapacağım ya,belli etmiyorum O'na.Duygusalım ama göstermiyorum.Gülümseyerek kesiyorum pastayı.O sırada telefonum çaldı.En iyi arkadaşım arıyor.Hatırlamadı bence???? Buluşalım demek için arıyor bence???? Açtım.Açar açmaz o çatal çatal sesiyle bağırdı:'Doğum günün kutlu olsun kardeşim.'

    Sevgilim ve en iyi arkadaşım hatırlamıştı işte.Üstüne bir de garson kutlamıştı.3 etti.O zamana kadar ki rekorumu kırmıştım.Tam 3 kişi kutlamıştı.'Nerdesin?' dedi arkadaşım.Söyledim yerimizi,o da geldi.Öküzdür de biraz kendisi,daha selam vermeden;'Ooooo pastaya bak!' diyerek dalacaktı ki pastaya o yazıyı gördü.Sesli bir şekilde okudu:'TURUNCU SAKALLI ODUN' mu yazıyor orda? :):) Sonra bana döndü ve 'E kardeşim kusura bakma da ODUN olduğun için ADAM mı yazıyor ODUN mu yazıyor bilemedim' :):)
    İşte o gün bugündür adım kaldı mı TURUNCU SAKALLI ADAM diye :)

    Turuncu sakallıyım dediysem hemen kafanda havuç kafalı biri canlanmasın :) Saçlarım kahverengi,kaşlarım da kahverengi benim sadece sakalım turuncu :) Herkes söyler,çok orijinal bir tipimdir.Laf aramızda biraz da komik :)

    Son olarak burdan Kirazlı Sakız'ıma dolu dolu teşekkürlerimi gönderiyorum.O yazmasa o yazıyı,seneler sonra ben bunları yazıyor olmayacaktım :) Sayesinde o günlere tekrar döndüm,sayesinde tekrar güldüm :) Beni hep güldürmesi dileğiyle,Seni Seviyorum Kirazlı Sakız'ım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder